לראות, לשמוע, לטעום, לחוות ולקנות
  מה למה
מה למה
יום ב', ו’ בסיון תשפ”א
    דף הבית  |  הרשמה לרשימת תפוצה  |  יצירת קשר  
"יופיקס" תייצא יוגורט טבעוני חדש מן הצומח, שאינו מבוסס על סויה, תחת השם YO'RIDGE לאנגליה
00:26 (10/01/21) נאוה וינגרטן
תגיות: יופיקס, יוגורט טבעוני, יוגורט טבעוני צמחי,לא על בסיס סויה, YO'RIDGE, רונן לביא, סטיב גרין

חברת יופיקס, סטארט-אפ ישראלי בתחום המזון מן הצומח שהתחיל את דרכה בחממת הקיטשן של שטראוס, מתחילה לייצא סדרת מוצרים חדשה בשם YO'RIDGE לשוק הבריטי תחת המותג THE REAL FOODISTS. מדובר בסדרת יוגורטים חדשה מן הצומח עם חתיכות שיבולת שועל, המיוצרים רק מרכיבים איכותיים ביותר. היוגורט אינו מכיל סוכר לבן, מייצבים, חומרים משמרים וצבעי מאכל ומכיל חיידקים פרוביוטיים בדומה ליוגרט חלבי ואחוז גבוה של פרי. הסדרה החדשה תימכר בשלב הראשון בכ-80 חנויות נוחות ובחנויות טבע ובריאות בלונדון ובהמשך, הכוונה להפיץ את המוצרים גם ברשתות המזון הגדולות בבריטניה. בנוסף, יושק המוצר בקרוב גם בשוק הישראלי ויימכר בסניפי GREEN של רשת שופרסל. יופיקס הוא כאמור סטארט-אפ ישראלי שיזם ופיתח רונן לביא שפועל תחת החממה של שטראוס ושל רשות החדשנות. החברה משווקת בישראל את מותג היוגורט הטבעוני ONLY, המיוצר בישראל במפעל החברה בנתיבות, בשיתוף מחלבת שטראוס. YO'RIDGE הוא פיתוח חדש של יוגורט טבעוני שאינו מבוסס על סויה אלא על 4 חומרי גלם בלבד - כולם מן הצומח - בהם שיבולת שועל, עדשים, שומשום וקוקוס. הסדרה כוללת 3 טעמים: בננה מייפל ופולי קקאו, תפוח עץ חמוציות וקינמון, ואוכמניות פטל ודומדמניות שחורות. היוגורטים משווקים באריזה מיוחדת של קערת ארוחת בוקר ובעיצוב ססגוני. מדובר בפעם הראשונה שמוצר של יופיקס משווק בחו"ל, וזאת לאחר פיילוט שהחל טרום הקורונה בחודש פברואר. את ההפצה של המוצר בלונדון מבצעת יופיקס על ידי צוות מקומי ייעודי. המוצר יימכר באריזות בודדות של 125 גרם במחיר של 1.69-1.99 פאונד ליחידה. לדברי סטיב גרין, מנכ"ל "יופיקס", "שוק תחליפי החלב צובר תאוצה בשנים האחרונות בישראל כמו גם בעולם, כשחברות מוצרים החלב מבקשות להתמודד עם ההאטה בצריכת חלב באמצעות יצירת חלופות והעמק הפנייה לקהלים של צרכנים הרגישים ללקטוז או כאלה המעדיפים לצמצם או להימנע מצריכת חלב. אחת המשקיעות שהצטרפו לסבב הגיוס של יופיקס בפברואר האחרון היא קבוצת מולר הגרמנית. בשני סבבי הגיוס האחרונים גייס הסטארט אפ סכום של כ-4.5 מיליון דולר, וזאת במטרה להרחיב את הפעילות אל מחוץ לישראל". צילום: חגית גורן

 
 
בילוי
ספרים
צרכנות
ילדים ונוער
תיירות אירוח וטיולים
אופנה
אנשים טובים באמצע הדרך
מבצעים
עצות ולא מהשרוול
מי ומה..מה חדש?