לראות, לשמוע, לטעום, לחוות ולקנות
  מה למה
מה למה
יום ג', כט’ באייר תשפ”א
    דף הבית  |  הרשמה לרשימת תפוצה  |  יצירת קשר  
לקראת החגים חברת "ליב" מרעננת את מוצרי הטופו, ועשיו- אריזת חיסכון! והייצור עובר למשק ויילר
08:59 (11/09/19) נאוה וינגרטן
תגיות: ליב, מזון אורגני טבעי וטבעוני, משק ויילר, איזולה, רנאל ליימן, טופו טבעי רך, טופו באריזה חסכונית

טרנד האוכל הבריא לא פסח גם על משפחתי. יש שהצטרפו אליו מטעמים אידאולוגיים, יש שהצטרפו כהזדמנות לוותר על מאכלי בשר ויש את הסקרנים.. כמוני! הטופו , יתרונו שהוא חסר טעם משל עצמו. כך, ניתן לצרף אותו ולו, כל טעם אהוב! כמו ספוג הוא סופג טעמים! ניתן לצרפו לסלט, כמנת חלבון – תחלי לשניצל, או למוקפץ, ולהכינו בטגון ואפייה. שמחנו לשמוע שחברת "ליב", המתמחה בשיווק והפצה של מזון אורגני, טבעי וטבעוני וללא גלוטן, עוברת לייצור כלל מוצרי הטופו של החברה, למשק ויילר, הנחשב ליצרן הטופו המוביל בישראל. במסגרת שיתוף הפעולה משיקה ליב מוצרי טופו חדשים, במתכונים משופרים ובאריזות חדשות. החברה תחל לשווק טופו טבעי וטופו אורגני באריזת חיסכון חדשנית של 500 גרם, עם פטנט ייחודי הכולל חלוקה לשתי יחידות שנארזות בנפרד ומאפשרות שימוש נוח ושמירה על טריות כל קובייה בנפרד. בנוסף, מצרפת ליב לסדרה טופו מסוג חדש - טופו טבעי רך, המתאים במיוחד להכנת ממרחים וקינוחים כמו גם בישול ברטבים ומרקים בשל האווריריות הגבוהה שלו המסייעת לספיחת טעמים. חברת "ליב" נחשבת כיום לחברת השיווק וההפצה של מזון אורגני, טבעי וטבעוני וללא גלוטן, הגדולה בישראל. בכל קטגוריה משווקים מוצרים תחת מותג "ליב", מוצרים בהסכמי בלעדיות עם חברות רב לאומיות, בהן איזולה ביו ושר, וכן מוצרים של חברות שונות בתחום המזון הבריא, להן נותנת ליב שירותי סחר והפצה. על פי נתוני סטורנקסט, מחזיקה ליב בנתח שוק של כ - 10% בתחום הטופו, המובל על ידי חברות ויילר, תנובה וצוריאל. אם לוקחים בחשבון את פעילותה מעבר לשוק המבורקד כמו חנויות טבע ורשתות מתמחות, מוערך נתח השוק בכ-15%. לדברי רנאל ליימן, מנכ"ל חברת "ליב", מדובר במהלך שנועד לתת מענה לצרכן, הן בטיב ואיכות המוצר והן בכמות ונוחות השימוש. "אנו מצליחים כיום להביא טופו מעולה לצרכן הישראלי והבחירה במשק ויילר כיצרן היא צעד ראשון וחשוב בהמשך קידום פעילותנו בתחום זה. בכוונתנו לפתח יחד מוצרי טופו נוספים, בגיוון של טעמים ובאריזות שימוש שונות". צילום: שי נייברג

 
 
בילוי
ספרים
צרכנות
ילדים ונוער
תיירות אירוח וטיולים
אופנה
אנשים טובים באמצע הדרך
מבצעים
עצות ולא מהשרוול
מי ומה..מה חדש?